Friday, 18 June 2010

Good news

I am finally feeling a little better after 4 days of flu and getting back to mails and work. Fortunately it is weekend! I still need to do my layout for last week, week 23 and for the past week, week 24. Hopefully in the weekend.

As for site news: my store at Digital Designs Unlimited has moved to Graphix Emporium. Not all my products are there yet, but I am uploading as I write. DDU has closed and the owner opened a new and smaller store named GraphixEmporium with a 2D and a 3D department. My scrapkits are still exclusive for CSD, but all my other products will be at GE (some of them will be exclusive to GE).

Graphixemporium

and more good news: I won the Vintiquitiesworkshop contest (use of the hymnal title) with my soapbox!!! How cool is that! I have never won a contest with a hybrid altered art project before and I am especially happy about this one as I felt so uninspired and this contest inspired me again to make a hybrid project and it felt so good :)

1 comment:

Pierelantijntjes said...

Hallo Elsina,
Wat fijn dat je weer wat opgeknapt bent. Je hebt het flink te pakken gehad begrijp ik. Ik had net mijn schoonzusje aan de telefoon, die heeft ook met griep op bed gelegen.
Gefeliciteerd met het winnen van de wedstrijd. Ik ben even naar de site gegaan en ik vind je zeepbox prachtig. Wat leuk dat je bij die titel, een vogelnestje met eitjes hebt gebruikt. Ook de kleuren van de bloemetjes passen er zo mooi bij.
Mag ik vragen wat je bedoelt met Hybrid? Is dat soms dat je verschillende elementen moet gebruiken of betekend dat iets heel anders?
Oh, en nu ben ik ondertussen ook op het berichtje geweest van het zeepboxje en wil ook nog even zeggen dat ik die eitjes zo schattig vind. Kan zooooo goed begrijpen dat jij gewonnen hebt. Leuk hoor om zo creatief te zijn.
Ik wens je een fijn weekend toe. Ik begrijp dat je nog een paar opdrachten moet maken voor het scrappen. Nou veel succes in ieder geval.
Een hele lieve groet van mij,
Ester