Join me on Facebook Follow me on Pinterest Subscribe to RSS Email me Google plus Home

Saturday, 26 February 2011

Challenge

I didn't have much time for the challenges lately with all the moving-kids-at-home going on, but I managed to do this one last week. The challenge runs till February 28th.






Share/Bookmark

5 happy thoughts:

Pierelantijntjes said...

Hoi Elsina,
Wat een mooie LO heb je gemaakt.
Ja meis, ik kan me voorstellen dat je hoofd vol gedachten is nu het zo'n spanning is in het midden oosten.
Ik denk aan jullie. En hoop en bid voor vrede.
Liefs Ester

Willy said...

Hallo Elsina Nu heb ik me eerst maar eens als volger aangemeld, ik dacht dat ik dat al was, maar kreeg geen updates. Nog bedankt voor je lieve reacties.
Er is nogal veel gaande in het M.O., afwachten hoe het allemaal verloopt.
Lieve groet

THE BLACK BARN said...

IK WOU JE EMAILEN MAAR IK KAN NERGENS JE EMAIL MEER VINDEN!
STOM HË!

IK WIL JE BEDANKEN VOOR DIE LINKS.
IK HEB GELIJK GEKEKEN.
IK HEB VANDAAG DIE MEVROUW GEBELD VAN DIE THEEPOT.

IK HOOP DAT ZE ME TERUG BELT.

JIJ HEEL ERG BEDANKT.
IK VIND DAT ERG LIEF VAN JE.

LIEVE GROET,
MIRANDA

Marias Hörna - Njut av livet said...

Been a while since I looked up to you. What nice pictures you created. Nice to see:) Hugs from Maria

Micki said...

It is a great layout! You really did a wonderful job on it!
Micki